loading...
برنامه ها | مرجع دانلود نرم افزار فارسی
رضاتقی زاده بازدید : 612 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
از امکانات این نرم افزار می توان به حجم کم، قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده اشاره نمود.
دانلود در ادامه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 564 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
 نرم افزار نسیم رحمت نسخه یک را که شامل احکام و آداب روزه ، پیامک های مخصوص ماه رمضان ، والپیپر های ماه رمضان ، ادعیه ماه رمضان ، قرائت قرآن کریم و … می باشد ، را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است. امیدواریم در این ماه پر برکت ما را از دعاهای خود بهره مند سازید.
دانلود در ادامه مطالب
رضاتقی زاده بازدید : 466 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

کتاب "پرسمان قرآنی نماز" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است. از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد. نرم افزار«پرسمان بدون مرز » در برگیرنده کتاب پرسمان قرائت قرآن در فضای مجازی منتشر شد. کتاب پرسمان قرائت قرآن، در بردارنده پرسش و پاسخ هایی در زمینه آشنایی با قرائت قرآن است که از سوی مرکز فرهنگ و معارف قرآن تهیه شده است.این نرم افزار دارای امکانات مختلفی همچون، جستجو در متن‌، جستجو در سؤالات و جستجو در کل متن کتاب‌، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخ‌گویی است. هدف از انتشار این نرم افزار گسترش متون و محتواهای صحیح دینی در دنیای مجازی است و به زودی نسخه های دیگری از این نرم افزار منتشر خواهد شد.انتشار گاه‌نامه بصائر، گامی دیگر در راستای انتشار محتواهای صحیح دینی با شیوه جدید در فضای مجازی است و تا کنون دو شماره از آن در کانون منتشر شده است. کانون گفتمان قرآن، فضایی تخصصی برای پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی در فضای مجازی است و با استفاده از کارشناسان مذهبی به پاسخ‌گویی می پردازد. گفتنی است، کانون گفتمان قرآن از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است و در این مدت با جذب بیش از 42000 کاربر در زمینه پاسخ‌گویی فعال بوده است.

دانلود درادامه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 416 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)


نرم افزار “نسیم حیات” نام یک نرم افزار فارسی جالب می باشد که متون 11 سوره از قرآن مجید را به همراه ترجمه ی فارسی و قرائت‌ آیات شریفه دارا می باشد. این برنامه شامل سوره های حمد ، بقره ، تکویر ، طارق ، غاشیه ، بلد ، شمس ، ضحی ، انشراح ، تین و قدر می باشد.

رضاتقی زاده بازدید : 397 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

نسخه دوم نرم افزار زیارت انلاینتوسط سایت شیعه ها طراحی و ساخته شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. قابلیت های این نسخه مشاهده حرم های مطهر ائمه می باشد که شما می توانید بودن مراجعه به سایت از این نرم افزار به صورت آنلاین مشاهده و زیارت نمایید. همچنین ویژگی های جدیدی نسبت به نسخه قبلی در این نسخه اضافه شده است که در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید. 
دانلود در ادامه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 420 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

قضاوتهاى محيرالعقول و معجز گونه على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه اينكه پس از قرنها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخششهاى الهى ، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش ، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است . او تنها بشرى بود كه : در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد. اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف : علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير؛ آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. براي راحتي مطالعه ، اين کتاب توسط انجمن گفتگوي ديني به صورت مالتي مديا و بدون نياز به نصب آماده و ضمن تبريک اين ايام تقديم مي گردد. بهاي دريافت کتاب : سه صلوات التماس دعا
هنگامى كه هيثم از بعض غزوات به خانه خود بازگشت، پس ‍ از شش ماه تمام زنش فرزندى به دنيا آورد. هيثم فرزند را از خود ندانسته وى را نزد عمر برد و قصه را برايش بيان داشت. عمر دستور داد زن را سنگسار كنند. اتفاقا پيش از آن كه او را سنگسار كنند، اميرالمومنين عليه السلام او را ديد و از قضيه باخبر گرديد، پس به عمر فرمود: بايد بگويى زن راست مى گويد؛ زيرا خداوند در قرآن مى فرمايد:و حمله و فصاله ثلاثون شهرا؛ مدت حمل و از شير گرفتن فرزند، سى ماه است
و در آيه ديگر مى فرمايد: والوالدات يرضعن اولادهن حولين كاملين ؛ مادران فرزندان خود را دو سال تمام شير مى دهند.
و وقتى كه بيست و چهار ماه دوران شير دادن از سى ماه كم شود شش ماه مى ماند كه كمترين دوران حاملگى است .
عمر گفت :اگر على نبود عمر به هلاكت مى رسيد و زن را آزاد نمود.

دانلود در ادمه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 629 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

برنامه المبين يکي از کاملترين برنامه هاي قرآني تا امروز است که به صورت رايگان در اختيار دوستان و دوستداران کتاب آسمانی قرار گرفته است.

در اين برنامه کل متن قرآن مجید به همراه ترجمه آن را در دسترس خواهید داشت . استفاده از این برنامه بسیار راحت است و کاربران مبتدی هم میتوانند برای تمام سوالات خود جوابی دریافت کنند .
                                      دانلود در ادامه مطالب

درباره ما
سایت بــــرنامه ها اولین مرجع دانلود نرم افزار فارسی در ایران می باشد. این سایت در نظر دارد که یک مرجع برای فارسی زبانان باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1557
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,199
  • بازدید ماه : 8,664
  • بازدید سال : 43,704
  • بازدید کلی : 323,527