loading...
برنامه ها | مرجع دانلود نرم افزار فارسی
رضاتقی زاده بازدید : 420 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

قضاوتهاى محيرالعقول و معجز گونه على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه اينكه پس از قرنها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخششهاى الهى ، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش ، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است . او تنها بشرى بود كه : در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد. اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف : علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير؛ آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. براي راحتي مطالعه ، اين کتاب توسط انجمن گفتگوي ديني به صورت مالتي مديا و بدون نياز به نصب آماده و ضمن تبريک اين ايام تقديم مي گردد. بهاي دريافت کتاب : سه صلوات التماس دعا
هنگامى كه هيثم از بعض غزوات به خانه خود بازگشت، پس ‍ از شش ماه تمام زنش فرزندى به دنيا آورد. هيثم فرزند را از خود ندانسته وى را نزد عمر برد و قصه را برايش بيان داشت. عمر دستور داد زن را سنگسار كنند. اتفاقا پيش از آن كه او را سنگسار كنند، اميرالمومنين عليه السلام او را ديد و از قضيه باخبر گرديد، پس به عمر فرمود: بايد بگويى زن راست مى گويد؛ زيرا خداوند در قرآن مى فرمايد:و حمله و فصاله ثلاثون شهرا؛ مدت حمل و از شير گرفتن فرزند، سى ماه است
و در آيه ديگر مى فرمايد: والوالدات يرضعن اولادهن حولين كاملين ؛ مادران فرزندان خود را دو سال تمام شير مى دهند.
و وقتى كه بيست و چهار ماه دوران شير دادن از سى ماه كم شود شش ماه مى ماند كه كمترين دوران حاملگى است .
عمر گفت :اگر على نبود عمر به هلاكت مى رسيد و زن را آزاد نمود.

دانلود در ادمه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 621 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را می دانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمان های مرده و بلا استفاده مانند زمان هایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.

                                         دانلود در ادمه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 2264 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

                                     دانلود در ادامه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 630 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

برنامه المبين يکي از کاملترين برنامه هاي قرآني تا امروز است که به صورت رايگان در اختيار دوستان و دوستداران کتاب آسمانی قرار گرفته است.

در اين برنامه کل متن قرآن مجید به همراه ترجمه آن را در دسترس خواهید داشت . استفاده از این برنامه بسیار راحت است و کاربران مبتدی هم میتوانند برای تمام سوالات خود جوابی دریافت کنند .
                                      دانلود در ادامه مطالب

رضاتقی زاده بازدید : 1481 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي ديرپاي مردمي، متشکل از اعضاي خانواده و فاميل، ساکنان محله ها، صندوق هاي کارمندي و کارگري و هيئت هاي محلي به عنوان يک پديده مثبت اجتماعي چرخش سريع کليد کارگشايي در قفل تامين بخشي از نيازهاي مالي و اضطراري براي اعضاي آنهاست. اين صندوقها کاغذبازي هاي متداول، معرفي ضامن و زمان بري هاي گاه چندين ماهه براي طي شدن مراحل کار در منابع رسمي پولي را ندارند. مضاف اينکه پارتي بازي هم اساسا در فلسفه ايجاد اينگونه صندوق هاي قرض الحسنه جايي ندارد. تنها اعتماد، سرمايه معنوي و داد و ستد اين گونه صندوقها محسوب مي شود. تار و پود صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي و محلي و صنفي، واقعيت مفاهيم همدلي و همت جمعي را برمي تاباند که در معناي لغوي کلي چنين تعريف و مضموني دارد: خواستن چيزي خواه پول و خواه غير آن در چارچوب ارتباط نيکو و اخلاص عمل در معاشرت و داد و ستد با ديگران و در نهايت واپس دادن آن.
اینک سایت نورپرتال نرم افزار حسابداری مخصوص صندوق قرض الحسنه فامیلی که کاری از گروه آسان دانلود می باشد را در اختیار شما کاربران قرار می دهد.

هر صندوق فاميلي براي انجام خدمات خود مراحلي را انجام مي دهد که هر يک در فرمهاي برنامه لحاظ شده است فقط در ابتدا يادآوري موارد کلي در اين رابطه مفيد مي باشد.
1- در ابتدا اطلاعات کليه اعضاء بهمراه پس انداز اوليه آنها ثبت مي گردد.
2- هر يک از اعضاء بطور ماهيانه مبلغي ثابتي را به پس انداز خود اضافه مي کنند.
3- وامي که به اعضاء پرداخت مي شود از موجودي صندوق کسر مي گردد و دريافت کننده ، مبلغ وام و کارمزد را بدهکار مي شود.
4- براي پرداخت اقساط وام و کارمزد از طريق فرم واريز ماهيانه اقدام مي گردد.
5- مساعده پرداختي به اعضاء نيز در فرم واريز ماهيانه دريافت مي گردد.
6- هزينه هاي ثبت شده نيز از موجودي کسر مي گردد.
7- از طريق گزارش صندوق موجودي آن قابل رويت مي باشد.
8- بهتر است گزارش صندوق در محدوده يک ماه چاپ شده و مانده ابتداي آن با مانده انتهاي ماه قبل مقايسه و بايگاني شود.
8- وج از فرم نه تنها با کليک کردن روي کليد 'وج' قابل انجام است بلکه از طريق صفحه کليد بصورت خ+Alt نيز امکان پذير مي باشد. همينطور ي+Alt براي ويرايش و ح+Alt براي حذف قابل دسترس است.

             توضیح کامل نرم افزار +دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 15

درباره ما
سایت بــــرنامه ها اولین مرجع دانلود نرم افزار فارسی در ایران می باشد. این سایت در نظر دارد که یک مرجع برای فارسی زبانان باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1557
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,227
  • بازدید ماه : 8,692
  • بازدید سال : 43,732
  • بازدید کلی : 323,555